انعکاس صادقانه عملکرد دستگاه ها مانع از انتشار اخبار کذب خواهد

ایسنا/فارس استاندار فارس با تأکید بر اهمیت انعکاس صادقانه عملکرد و اقدامات دستگاه‌ها، چنین کاری موجب جلوگیری از انتشار اخبار کذب دانست.


محمد هادی ایمانیه امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در همایش «هوش مصنوعی و تحول در روابط عمومی» ویژه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان در شیراز گفت: روابط عمومی‌ها باید اقدامات و عملکرد مجموعه خود را به شکل صادقانه منعکس کنند.


وی افزود: این کار علاوه بر اینکه موجی از امیدواری در جامعه و در میان مردم ایجاد می‌کند، مانع از انتشار اخبار کذب و دورغین از سوی برخی فرصت‌طلبان خواهد شد.


ایمانیه به کسب رتبه نخست اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت از سوی استان فارس در سال گذشته اشاره کرد و آن را مرهون تلاش و همفکری مجموعه‌های مختلف در امر اطلاع‌رسانی دانست.


استاندار فارس تأکید کرد: در کسب این جایگاه، شاهد شکل‌گیری هماهنگی و هم‌افزایی خوبی در استان بودیم که امکان افزایش چنین هم‌افزایی و هماهنگی در استان وجود دارد.


ایمانیه همچنین تصریح کرد: در مسیر پیشرفت باید به افق‌های دورتر نگاه کنیم و راضی به وضع موجود نباشیم و اگر چنین شد پیشرفت خواهیم کرد.


استاندار فارس در بخش پایانی سخنان خود از روابط عمومی دستگاه‌ها خواست تا از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و نصیب بیلبورد، نسبت به اطلاع‌رسانی اتفاقات خوب و امیدبخشی که توسط آن مجموعه انجام شده اقدام کنند تا نور امید بیشتری در مردم شکل گیرد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *