با دوام ترین مصالح ساختمانی در شهر بتن

با دوام ترین مصالح ساختمانی در شهر بتن

مصالح بتنی و سیمانی از ابتدای ارائه به بازار محبوبیت بسیاری پیدا کردند چرا که هم دوام بالایی داشته و هم می توان با قیمت های مناسب آنها را خریداری کرد. امروزه محصولات بتنی برای کاربرد های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانید آنها را در انواع اقسام مختلف مشاهده نمایید. لازم به ذکر است که مصالح بتنی توسط کارگاه های مختلفی تولید می شوند و هریک از آنها از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت خواهند بود و می توانید با توجه به سابقه شرکت و همچنین نظرات کاربران، بهترین مورد را برای خرید مصالح بتنی انتخاب کنید. محصولات بتنی به انواع بسیار مختلف دسته بندی می شوند و برای تولید هر یک از آنها باید پروسه مختلفی را پشت سر گذاشت. لازم به ذکر است که چنانچه اگر ترکیبات بتنی به صورت درست باشد مقاومت بسیار بالایی داشته و می توان به مدت طولانی تری از آنها استفاده نمود. شهر بتن در صدد است که با ارائه بهترین خدمات و محصولات باکیفیت توجه همگان را نسبت به خود جلب نماید. کلیه مراحل تولید محصولات به صورت استاندارد بوده و محصولات کیفیت بسیار مطلوبی خواهند داشت. اما چگونه می توان محصولات با کیفیت را تشخیص داد؟ در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با نحوه خرید و قیمت سیمان و بلوک سبک ارائه نموده ایم.

قیمت محصولات شهر بتن

قیمت بورس سیمان خط قرمز شهر بتن بوده و کلیه تلاش خود را به منظور بهینه کردن میزان قیمت محصولات خود بکار گرفته است. کارشناسان شرکت نیز به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای هفته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت نمایید. کلیه محصولات شرکت با ارائه تخفیف به فروش می رسند و می توانید بهترین و باکیفیت ترین اجناس را با نازلترین میزان قیمت ها خریداری نمایید. پیشنهاد می کنیم قیمت سیمان را در وب سایت شهر بتن بررسی کنید.

حباب هواساز چیست؟

بتن مرغوب و باکیفیت از اجزای مختلفی تشکیل می شود که حتما باید تمامی اجزا به آن اضافه شوند که کیفیت مطلوبی از بتن شاهد باشید. حباب هواساز از جمله مواد افزودنی بتن به شمار می رود که نقش کلیدی در بتن ایفا می کند. همانطور که از نام آن پیداست، حباب هواساز باعث ایجاد حباب هوا در داخل ساختار بتن شده و پس از خشک شدن بتن، حفره های ریز و خالی در داخل آن باقی می ماند. این حفره های خالی مزایای بسیاری برای بتن داشته و می تواند سبب کاهش میزان هزینه ها نیز شود. البته اصلی ترین مزیت استفاده از افزودنی های حباب هواساز، افزایش کیفیت سازه است چرا که با کمک آن می توانید ساختمانی با کیفیت بالا داشته باشید. یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از حباب هواساز، افزایش قدرت بتن در برابر زلزله است پرا که حباب های خالی بین بتن خاصیت ارتجاعی خاصی به آن بخشیده و از ایجاد ترک جلوگیری می کند.

قیمت حباب هواساز

همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد، حباب هواساز از اهمیت ویژه ای در ساختار بتن برخوردار است. قیمت حباب هواساز از جمله مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. این محصول با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد قیمت مناسبی داشته و به همین دلیل در ساختار کلیه انواع بتن ها مورد استفاده قرار می گیرد. توجه داشته باشید که قیمت حباب هواساز به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت و به همین دلیل نمی توان رقم خاصی برای آن در نظر گرفت. از جمله مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت حباب هواساز می توان به کیفیت آن اشاره کرد. طبیعتا هرچه مواد حباب هواساز کیفیت مناسب تری داشته باشند شاهد قیمت بالاتری از آنها خواهیم بود و برعکس. توصیه میکنیم که هیچ وقت کیفیت را فدای قیمت نکرده و محصولات با کیفیت را برای استفاده خود خریداری کنید. در این صورت هم مقاومت بیشتری شاهد بوده و هم سازه ای استاندارد خواهید داشت.

مواد افزودنی بتن

بتن تنها تشکیل شده از: سیمان، شن بتن و ماسه بتن نیست بلکه مواد افزودنی دیگری نیز در ساختار آن وجود دارد که البته هر یک از این مواد ها کاربرد های مختص خود را داشته و به دلایل مختلف به ساختار بتن اضافه می شوند. مواد افزودنی بتن انواع مختلفی دارند که هریک از آنها ویژگی های متفاوتی با یکدیگر داشته و به منظور های خاصی به بتن اضافه می شوند. در حالت کلی مواد افزودنی بتن به مستحکم تر شدن بتن کمک می کنند و به همین دلیل اضافه کردن آنها به هرچه استاندارد تر شدن سازه کمک می کند. میزان استفاده از مواد افزودنی بتن باید طبق استاندارد های خاصی باشد چرا که استفاده زیاد از این مواد ممکن است اثرات سو در ساختار بتن داشته باشد. مواد افزودنی بتن در حالت کلی به دو نوع معدنی و شیمیایی دسته بندی می شود که استفاده کردن از هریک بستگی به نوع و محل کاربرد شما خواهد داشت. مواد افزودنی ماده ای غیر از سیمان، آب، ماسه و سنگدانه ها بوده و در زمان اختلاط یا قبل از آن به ساختار بتن اضافه می شود.

اهمیت مواد افزودنی بتن

مواد افزودنی بتن از اهمیت ویژه ای در ساختار بتن برخوردار هستند به گونه ای که حتما باید برای دست یافتن به کیفیت مناسب از آن استفاده کنید. هریک از انواع مواد افزودنی بتن از اهمیت خاصی برخوردار هستند به گونه ای که برخی از آنها باعث خشک شدن سریع بتن می شوند و برخی دیگر به قالب گیری درست آن کمک خواهند کرد. یکی از اصلی ترین مزیت های استفاده از مواد افزودنی بتن، تسریع در روند گیرش اولیه بتن است که باعث می شود بتوانید قالب بندی بتن را از آن جدا کنید. باعث افزایش مقاومت بتن در برابر یخ زدگی و آب شدن می شود و به همین دلیل در صورت استفاده از مواد افزودنی بتن نباید نگران مقاومت سازه باشید. استفاده کردن از مواد اولیه بتن برای برخی بخش های ساختمان سازی ضروری نیست اما استفاده کردن از آن در برخی بخش های حساس ساختمان ضروری است مانند روان کننده بتن. برای اطلاع از قیمت سیمان و سایر مواد افزودنی به بتن میتوانید به مراکز مصالح فروشی یا سایت های مختلف در این زمینه مراجعه کنید.

بهترین روش خرید مصالح ساختمانی

برای خرید مصالح ساختمانی راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که انتخاب بهترین روش برای خرید باعث می شود بتوانید در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را شاهد شوید. امروزه روش اینترنتی بهترین راه برای خرید شناخته می شود چرا که از طریق سامانه های اینترنتی می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین محصولات را شناسایی و خریداری کنید. مراکز متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که باید با توجه به تجربه و نظرات کاربران یکی از بهترین ها را برای خرید مصالح انتخاب نمایید. شهربتن یکی از مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی است که از طریق آن می توانید انواع اقسام محصولات ساختمانی را خریداری کنید. یکی از اصلی ترین ویژگی های این شرکت را می توان ارائه خدمات پشتیبانی قوی دانست به گونه ای که در هر ساعت از شبانه روز و در تمامی روزهای هفته می توانید با آنها در ارتباط باشید و استعلام قیمت سیمان پاکتی و فله را دریافت نمایید.

کاربردی ترین مصالح برای ساختمان سازی

صنعت ساختمان سازی و مصالح ساختمانی روز به روز در حال پیشرفت است. بلوک های سیمانی اختصاصی سازی شده تولید می شوند و می توانید متناسب با محل استفاده، بلوک های متفاوتی را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که بلوک ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و هر یک متناسب با ویژگی هایی که دارند از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شوند. یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید بلوک باید به آن توجه داشته باشید را می توان کیفیت بلوک ها دانست. طبیعتا در صورتی که مواد اولیه به درستی با یکدیگر مخلوط شده و از دستگاه های مناسب برای ساخت بلوک استفاده شود کیفیت محصولات نیز بالاتر خواهد بود. قیمت سیمان از جمله مهمترین موارد حائز اهمیت است و توصیه می کنیم که تنها قیمت را ملاک خرید خود قرار ندهید و مصالح شرکت های مختلف را بر حسب کیفیت مقایسه کنید. اما قبل از هر چیزی بهتر است با انواع بلوک ها آشنایی داشته باشید تا امکان انتخاب بهترین مورد وجود داشته باشد. کارشناسان مجرب و باتجربه شهر بتن با کلیه سلایق مردم آشنایی داشته و به همین دلیل خدمات مناسب را در اختیارتان قرار خواهند داد. در ادامه با ما باشید:

کیفیت شهر بتن

کیفیت حرف اصلی را در محصولات بتنی خواهد زد و در هنگام خرید حتما باید به این مورد دقت داشته باشید. شهر بتن از بهترین و باکیفیت ترین مصالح برای ساخت بلوک سبک و کلیه محصولات خود استفاده می کند. توجه داشته باشید که محصولات این شرکت در درجه بندی های مختلف ارائه شده اند و می توانید از میان آنها بهترین مورد را انتخاب کنید.

انواع بلوک ساختمانی

بلوک های ساختمانی تنها در بلوک های قدیمی خلاصه نمی شوند و امروزه شاهد ارائه انواع اقسام مختلف بلوک ها هستیم. یکی از اصلی ترین مواردی که سبب تمایز بلوک ها شده، کیفیت و خلوص بلوک است. در صورتی که یکی از مواد اولیه بلوک کمتر از حد مشخص شده باشد طبیعتا کیفیت محصول نیز پایین تر خواهد بود. شکل کلی بلوک از دیگر مواردی است که سبب تمایز بلوک ها خواهد شد. برخی از بلوک ها دارای محفظه هایی بر روی خود هستند و برخی ساختاری یک تکه دارند. در حالت کلی نیز انواع بلوک ها به دو نوع سنگین و سبک دسته بندی می شوند که بلوک های سبک امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. شاید اندازه بلوک برایتان مهم باشد، بلوک ها از نظر اندازه نیز با یکدیگر تفاوت دارند. شرکت ما اقدام به تولید انواع اقسام بلوک های مختلف کرده و می توانید با کیفیت ترین ها را از آن خریداری نمایید. همچنین می توانید اقدام به خرید سیمان رنگی نمایید.

به جرأت می توان گفت که بلوک سبک کارآمدترین مصالح ساختمانی نوین بوده، که باعث زیر و رو شدن صنعت ساخت و ساز شده است. این مصالح ساختمانی کم وزن با استفاده از پیشرفت تکنولوژی، اختراع شده و به مرور زمان جایگاه خیلی از مصالح ساختمانی سنتی را تصاحب کرده است.

مزیت هایی که بلوک سبک نسبت به بلوک های قدیمی دارد باعث شده که روز به روز به محبوبیت آن اضافه شده و عده بیشتری از مهندسان ساخت و ساز و مدیران پروژه های ساختمانی به سراغ آن بروند.

بلوک سبک چیست؟

بلوک سبک به طور معمول از ترکیب آب با ماسه ریز دانه، سیمان و پوکه های معدنی ساخته می شود. بسته به نوع بلوک  این ترکیبات می تواند متفاوت باشد. البته دلیل سبک بودن این بلوک ها ایجاد تخلخل توسط حباب های کوچک هوا در بافت آن است.

در واقع ترکیب عناصر در بلوک هر چه که باشد، وجود حباب های هوا در بافت آن ثابت است. همین امر موجب ایجاد قابلیت های چشمگیری برای این مصالح ساختمانی سبک شده است.

کاربرد بلوک سبک در ساختمان سازی

بلوک سبک امروزه از ضروری ترین مصالح ساختمانی به حساب می آید و در دیوار چینی (دیوارهای غیر باربر)، پر کردن کف سازه، ساختن سقف و ایجاد شیب در بخش های مختلف ساختمان به کار می آید.

بسته به کم و کیفی که انواع بلوک های ساختمانی سبک دارند، می توان از آنها در قسمت های مختلف یک سازه استفاده کرد

بلوک aac چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از پرکاربردترین انواع بلوک ها را می توان بلوک aac دانست. این نوع بلوک ها از جمله بلوک های سبک به شمار می روند و به دلیل ساختار بدون درز و شیاری که دارند در بخش های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت بلوک سیمانی به دلیل اینکه از موارد مختلفی تشکیل شده و قیمت سیمان و قیمت بتن آماده متغییر است متفاوت خواهد بود. این بلوک ها دارای ذرات هوا در داخل خود است و به همین دلیل به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز از آن استفاده می شود. بلوک های aac در اندازه های مختلف تولید و ارائه می شوند و اصلی ترین متغیر آن، میزان ضخامت بلوک است که مقاومت دیوار را نشان می دهد. البتا بلوک aac را نمی توان برای دیوار های باربر استفاده کرد چرا که مقاومت و استحکام پایینی داشته و ممکن است تحمل فشار زیاد را نداشته باشد.

نیوجرسی چیست؟

نیوجرسی شاید کمتر به گوشتان خورده باشد اما این نوع سازه بتنی که می توان آن را در زمره بلوک ها قرار داد از جمله اقلام پرکاربرد به شمار می روند. تابحال به جداکننده های اتوبان توجه کرده اید؟ سازه های بتنی که اتوبان را به دو بخش رفت و برگشت تقسیم میکنند نیوجرسی نامیده می شوند. نیوجرسی ها کاربردهای دیگری نیز دارند. این نوع بلوک ها برای مشخص کردن حد و مرز، مشخص کردن زمین پلمپ شده، جدا کردن بخش های مختلف و… نیز استفاده می شوند. به عبارتی؛ نیوجرسی ها بلوکی هستند که به صورت تکی مورد استفاده قرار گرفته و نقش دیوار کوتاه را خواهند داشت. قیمت نیوجرسی بتنی تحت تاثیر عوامل متعددی است که اصلی ترین آن میزان کیفیت کار است. نیوجرسی های بتنی ساختاری بسیار مقاوم‌دارند و به همین دلیل محبوبیت بسیاری در میان مردم کسب کرده اند. نیوجرسی ها را می توانید در انواع اندازه های مختلف مشاهده کرده و متناسب با نیاز خود نسبت به خرید اقدام کنید.

قیمت نیوجرسی

نیوجرسی در حالت کلی به دو نوع بتنی و پلی اتیلنی دسته بندی می شود که نوع بتنی آن بسیار مقاوم تر از نوع پلی اتیلنی است. نیوجرسی های پلی اتیلنی برای پروژه های موقت مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت نیوجرسی های بتنی تحت تاثیر عوامل متعددی است از جمله قیمت سیمان امروز و اصلی ترین عامل تاثیرگذار، میزان کیفیت کار است. در ساخت نیوجرسی پس از قالب بندی بتن در داخل قالب ریخته می شود و حتما باید بتن ویبره شود تا مقاومت آن افزایش یابد. استفاده کردن از مصالح با نسبت درست نیز بر مقاومت آن تاثیر خواهد گذاشت. شهر بتن کلیه مراحل تولید محصولات خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و به همین دلیل بالاترین کیفیت را خواهند داشت و می توانید بدون هیچگونه نگرانی اقدام به خرید از شهر بتن نمایید. برای مشاهده قیمت دقیق محصول مورد نظر خود خواهید توانست به وب سایت اینترنتی شرکت مراجعه نمایید. اندازه نیوجرسی ها متغیر است و همین امر باعث تمایز در میزان هزینه های آن شده است.

ویژگی های هبلکس

بلوک هبلکس ویژگی های بسیار زیادی دارد که پایین امدن زمان ساخت و ساز و صرفه جویی در هزینه ها را شامل می شود.

وزن پایین هبلکس

یکی از بارزترین مزایای هبلکس وزن پایین هبلکس نسبت به اجر و سایر مصالح دیوارچینی است. یک عدد هبلکس در ابعاد 20×25×60 به تعداد 46 اجر حجم دارد ولی وزن هبلکس حدود یک به 4  نسبت به اجر می باشد.

هبلکس مقاوم در برابر زلزله

سازه های سبک ساختمانی در برابر زمین لرزه استحکام و مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. این نوع ساختمانها در مقابل فشارها و تنش های بیرون مقاومت بالا دارند. در سازه هایی که از هبلکس استفاده شده وزن ساختمان به مقدار قابل توجه ای پایین امده و مقاومت ساختمان را در مقابل زمین لرزه بالا می برد.

برگرفته از سایت https://shahrebeton.com/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *